Výzva na predloženie cenových ponúk k zákazke s nízkou hodnotou: Konzultant

27.02.2013 10:07

Výzva na predloženie cenovej ponuky  k zákazke s nízkou hodnotou

podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov

Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná

mt.: 0905 650 821, e-mail: chartikano.koordinator@gmail.com

 

 

PRIESKUM TRHU

 

 

 

Predmet zákazky

Konzultant

Postup obstarávania

Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu

Názov projektu

Vzdelávanie rómskych žien

Kód ITMS

27120330018

Prijímateľ

Chartikano

 

1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA

Názov: Chartikano

IČO: 30854482

Kontaktná osoba: Róbert Rigó

Sídlo: Dunajská Lužná

Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42  Dunajská Lužná

Telefón: 0905 650 821

Elektronická pošta: chartikano.koordinator@gmail.com

 

2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA

Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne: Konzultant  -  CPV: 98000000-3 (Iné služby pre verejnosť, sociálne služby a služby jednotlivcom)

3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

    Popis služby:

  1. poskytuje sociálne, vzdelávacie a iné poradenstvo účastníkom projektu,
  2. zabezpečenie plynulého školiaceho procesu,
  3.  koordinuje školiace aktivity,
  4. vyhodnocuje úroveň vzdelávacích aktivít,
  5. všetky ďalšie aktivity podľa potrieb projektu

 

4. DOBA POSKYTOVANIA

Od marca 2013 do ukončenia realizácie projektu, max. do septembra 2013

 

5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY

Maximálne: 600 hodín /projekt

 

6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Hraň (pobočka organizácie), miesta realizácie aktivít projektu v rámci okresu Trebišov: Brehov, Hrčeľ, Vojčice, Zemplínska Teplica, Zemplínsky Branč

 

7. POČET MIEST

1

 

8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY

Na celý predmet zákazky.

 

9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ

Neumožňuje sa.

 

10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU

Predmetom ponuky je predloženie:

  • Jednotkovej ceny v EUR
  • Celkovej hodnoty služby v EUR

Hodnota zákazky bola určená na základe cenového prieskumu oslovením 3 potenciálnych dodávateľov a výpočtom priemernej ceny tovarov  a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 637 005 Špeciálne službu (konzultant), ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom:   27120330018.

 

Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 4 500,00 eur bez DPH

V cene sú zahrnuté všetky výdavky konzultanta /odmena za prácu, telefón, cestovné, stravné .../.

 

Lehota viazanosti ponúk do: 31. 03. 2013

 

11. TYP ZMLUVY

Príkazná alebo mandátna zmluva.

 

12. KRITÉRIA HODNOTENIA

Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.

 

13. PODMIENKY ÚČASTI

a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

  • skúsenosti s prácou v sociálnej oblasti hlavne pri riešení sociálnej inklúzie a zamestnanosti marginalizovaných skupín občanov,
  • skúsenosti s implementáciou min. 1 projektov zo štrukturálneho fondu ESF,
  • počítačové zručnosti - ovládanie Excel, Word, ovládanie práce s internetom a elektronickej komunikácie,
  • vodičský preukaz typu B.

b) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

  • štruktúrovaný životopis s podpisom (životopis sa požaduje od osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie predmetu zákazky)
  • doklad o oprávnení dodať službu (v prípade záujmu o mandátnu zmluvu).

 

14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK

Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:

Chartikano občianske združenie

Róbert Rigó

Ul. Sovietskej armády 202

076 03 Hraň

 

Obálku s ponukou je potrebné označiťnasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Konzultant – NEOTVÁRAŤ“.

 

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 12. 03. 2013 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.

 

15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK

 

Dátum: 12. 03. 2013

Miesto: Chartikano občianske združenie, ul. Sovietskej armády 202, 076 03 Hraň

Čas: 15.00 hod.

 

V Dunajskej Lužnej, 07. 02. 2013

Spracoval: Róbert Rigó

 

Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia