Verejné obstarávanie (poradenské služby pre obstarávanie, OSO): Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou

19.11.2012 13:39

 

Výzva na predloženie cenovej ponuky  k zákazke s nízkou hodnotou

podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov

Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná

mt.: 0905 605 609, e-mail: chartikano@gmail.com

__________________________________________________________________________

 

 

 

PRIESKUM TRHU

 

 

 

 

Predmet zákazky

Verejné obstarávanie (poradenské služby pre obstarávanie, OSO)

Postup obstarávania

Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu

Názov projektu

Vzdelávanie rómskych žien

Kód ITMS

27120330018

Prijímateľ

Chartikano

 

 

 

 

 

 

1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA

Názov: Chartikano

IČO: 30854482

Kontaktná osoba: Róbert Rigó

Sídlo: Dunajská Lužná

Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42  Dunajská Lužná

Telefón: 0905 605 609

Elektronická pošta: chartikano@gmail.com

 

2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA

Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne:

Poradenské služby pre obstarávanie – CPV: 79418000-7

3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

    Popis služby:

  • Návrh postupu verejného obstarávania,
  • Vyhlásenie verejného obstarávania,
  • Príprava súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní,
  • Spolupôsobenie pri zaslaní výzvy na účasť v procese verejného obstarávania,
  • Príprava procesu otvárania ponúk uchádzačov,
  • Spolupôsobenie pri zaslaní záznamu z otvárania ponúk,
  • Príprava procesu kontroly splnenia podmienok účasti v procese verejného obstarávania a vyhodnocovania ponúk uchádzačov,
  • Spolupôsobenie pri zasielaní oznámenia o výsledku vyhodnotenia procesu verejného obstarávania,
  • Vyhotovenie dokumentácie o procese verejného obstarávania,
  • Zaslanie oznámenia o uzavretí zmluvy,
  • Uzavretie dokumentácie o procese verejného obstarávania.

 

4. DOBA POSKYTOVANIA

január  2012 – jún 2013

 

5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY

Jedno verejné obstarávanie pre podlimitnú zákazku na výber poskytovateľa služby -Zabezpečenie školení.

  • Maximálne: 146 hodín/projekt
  • Maximálne: 8,52 EUR s DPH /hodina

 

6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Dunajská Lužná

 

7. POČET MIEST

1

 

8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY

Na celý predmet zákazky.

 

9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ

Neumožňuje sa.

 

10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU

Predmetom ponuky je predloženie:

  • Jednotkovej ceny v EUR
  • Celkovej hodnoty služby v EUR

 

Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 910 Paušálne nepriame výdavky, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom:   27120330018.

 

 

Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 1 036,60 eur bez DPH

V cene sú zahrnuté všetky výdavky OSO (odmena za prácu, telefón, cestovné, ...).

 

Lehota viazanosti ponúk do: 31. 12. 2012

 

11. TYP ZMLUVY

Príkazná alebo mandátna zmluva.

 

12. KRITÉRIA HODNOTENIA

Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.

 

13. PODMIENKY ÚČASTI

a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

  • doklad o oprávnení poskytovať predmetnú službu,
  • doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť poskytovať predmetnú službu – Preukaz o odbornej spôsobilosti na verejné obstarávanie vydaný Úradom pre verejné obstarávanie.

 

Požadované doklady žiadame doložiť ako kópie originálu .

14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK

Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:

Chartikano

Róbert Rigó

Dunajská Lužná 3/247

900 42 Dunajská Lužná

 

Obálku s ponukou je potrebné označiť  nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Poradenské služby pre obstarávanie, OSO  – NEOTVÁRAŤ“.

 

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 03. 12. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.

 

15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK

 

Dátum: 03. 12.  2012

Miesto: Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42  Dunajská Lužná

Čas: 14.00 hod.

 

V Dunajskej Lužnej, 01. 10.  2012

 

Spracoval: Róbert Rigó

 

Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia

 

 

                                                       

         www.fsr.gov.sk                                    www.esf.gov.sk

Aktivita je realizovaná v rámci projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, ITMS kód: 27120330018, číslo výzvy: OPZaSI-FSR-2010/2.3/01 vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP Zamestnanosť a sociálna inklúzia