Verejné obstarávanie (poradenské služby pre obstarávanie, OSO): Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov
Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
mt.: 0905 605 609, e-mail: chartikano@gmail.com
__________________________________________________________________________
PRIESKUM TRHU
Predmet zákazky |
Verejné obstarávanie (poradenské služby pre obstarávanie, OSO) |
Postup obstarávania |
Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu |
Názov projektu |
Vzdelávanie rómskych žien |
Kód ITMS |
27120330018 |
Prijímateľ |
Chartikano |
1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA
Názov: Chartikano
IČO: 30854482
Kontaktná osoba: Róbert Rigó
Sídlo: Dunajská Lužná
Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Telefón: 0905 605 609
Elektronická pošta: chartikano@gmail.com
2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA
Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne:
Poradenské služby pre obstarávanie – CPV: 79418000-7
3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Popis služby:
- Návrh postupu verejného obstarávania,
- Vyhlásenie verejného obstarávania,
- Príprava súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní,
- Spolupôsobenie pri zaslaní výzvy na účasť v procese verejného obstarávania,
- Príprava procesu otvárania ponúk uchádzačov,
- Spolupôsobenie pri zaslaní záznamu z otvárania ponúk,
- Príprava procesu kontroly splnenia podmienok účasti v procese verejného obstarávania a vyhodnocovania ponúk uchádzačov,
- Spolupôsobenie pri zasielaní oznámenia o výsledku vyhodnotenia procesu verejného obstarávania,
- Vyhotovenie dokumentácie o procese verejného obstarávania,
- Zaslanie oznámenia o uzavretí zmluvy,
- Uzavretie dokumentácie o procese verejného obstarávania.
4. DOBA POSKYTOVANIA
január 2012 – jún 2013
5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY
Jedno verejné obstarávanie pre podlimitnú zákazku na výber poskytovateľa služby -Zabezpečenie školení.
- Maximálne: 146 hodín/projekt
- Maximálne: 8,52 EUR s DPH /hodina
6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Dunajská Lužná
7. POČET MIEST
1
8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY
Na celý predmet zákazky.
9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Predmetom ponuky je predloženie:
- Jednotkovej ceny v EUR
- Celkovej hodnoty služby v EUR
Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 910 Paušálne nepriame výdavky, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom: 27120330018.
Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 1 036,60 eur bez DPH
V cene sú zahrnuté všetky výdavky OSO (odmena za prácu, telefón, cestovné, ...).
Lehota viazanosti ponúk do: 31. 12. 2012
11. TYP ZMLUVY
Príkazná alebo mandátna zmluva.
12. KRITÉRIA HODNOTENIA
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
13. PODMIENKY ÚČASTI
a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- doklad o oprávnení poskytovať predmetnú službu,
- doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť poskytovať predmetnú službu – Preukaz o odbornej spôsobilosti na verejné obstarávanie vydaný Úradom pre verejné obstarávanie.
Požadované doklady žiadame doložiť ako kópie originálu .
14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK
Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:
Chartikano
Róbert Rigó
Dunajská Lužná 3/247
900 42 Dunajská Lužná
Obálku s ponukou je potrebné označiť nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Poradenské služby pre obstarávanie, OSO – NEOTVÁRAŤ“.
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 03. 12. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.
15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK
Dátum: 03. 12. 2012
Miesto: Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Čas: 14.00 hod.
V Dunajskej Lužnej, 01. 10. 2012
Spracoval: Róbert Rigó
Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia
Aktivita je realizovaná v rámci projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, ITMS kód: 27120330018, číslo výzvy: OPZaSI-FSR-2010/2.3/01 vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP Zamestnanosť a sociálna inklúzia