Účtovník: Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov
Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
mt.: 0905 605 609, e-mail: chartikano@gmail.com
__________________________________________________________________________
PRIESKUM TRHU
Predmet zákazky |
Účtovník |
Postup obstarávania |
Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu |
Názov projektu |
Vzdelávanie rómskych žien |
Kód ITMS |
27120330018 |
Prijímateľ |
Chartikano |
1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA
Názov: Chartikano
IČO: 30854482
Kontaktná osoba: Róbert Rigó
Sídlo: Dunajská Lužná
Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Telefón: 0905 605 609
Elektronická pošta: chartikano@gmail.com
2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA
Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne:
Účtovník - CPV: 79200000-6 (Účtovnícke, audítorské a finančné služby)
3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Popis služby:
- zodpovedá za čerpanie finančných prostriedkov pre dosiahnutie cieľov projektu,
- styk s bankovými inštitúciami,
- vedie účtovnú agendu
- zodpovedá za vypracovanie miezd,
- zabezpečuje ucelené časti účtovného systému organizácie, evidencie a účtovanie, inventarizácia,
- vyhotovenie, triedenie a archivácia účtovných dokladov
- pripravuje prípadné návrhy zmien rozpočtu,
- dbá o dodržiavanie zdravého finančného riadenia (efektívnosť, hospodárnosť, účelnosť, účinnosť).
- zabezpečuje priebežné finančné riadenie tokov projektu,
- zaúčtovanie položiek projektu,
- zodpovedá za správne vyhotovenie žiadosti o platbu vrátane podpornej dokumentácie ,
- spracováva prvotnú ekonomickú agendu v rámci projektu pre zaúčtovanie.
4. DOBA POSKYTOVANIA
december 2012 – jún 2013
5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY
Maximálne: 60 hodín/projekt
Maximálne: 12,13 EUR s DPH /projekt
6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Hraň (pobočka organizácie), Dunajská Lužná (sídlo organizácie)
7. POČET MIEST
1
8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY
Na celý predmet zákazky.
9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Predmetom ponuky je predloženie:
- Jednotkovej ceny v EUR
- Celkovej hodnoty služby v EUR
Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 910 Paušálne nepriame výdavky, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom: 27120330018.
Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 606,50 eur bez DPH
V cene sú zahrnuté všetky výdavky manažéra /odmena za prácu, telefón, cestovné, .../.
Lehota viazanosti ponúk do: 31. 12. 2012
11. TYP ZMLUVY
Príkazná alebo mandátna zmluva.
12. KRITÉRIA HODNOTENIA
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
13. PODMIENKY ÚČASTI
a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- úplne stredoškolské vzdelanie ekonomického smeru, resp. vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru,
- počítačové znalosti – pokročilý používateľ: Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word,
- prax s finančným riadením projektov,
- skúsenosti so zúčtovaním a spracovávaním účtovnej dokumentácie k projektom – min. 2 roky,
b) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- štruktúrovaný životopis s podpisom (životopis sa požaduje od osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie predmetu zákazky)
- doklad o oprávnení dodať službu.
14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK
Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:
Chartikano
Róbert Rigó
Dunajská Lužná 3/247
900 42 Dunajská Lužná
Obálku s ponukou je potrebné označiť nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Účtovník – NEOTVÁRAŤ“.
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 03. 12. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.
15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK
Dátum: 03. 12. 2012
Miesto: Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Čas: 14.30 hod.
V Dunajskej Lužnej, 01. 10. 2012
Spracoval: Róbert Rigó
Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia
Aktivita je realizovaná v rámci projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, ITMS kód: 27120330018, číslo výzvy: OPZaSI-FSR-2010/2.3/01 vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP Zamestnanosť a sociálna inklúzia