Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

06.02.2013 18:44

 

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
 
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
CHARTIKANO občianske združenie
IČO: 30854482
Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): O, Z, Chartikano, pobočka: Ul. Sov. armády 202, 076 03 Hraň
Kontaktná osoba: Róbert Rigó, predseda O. Z.
Telefón: +421 905605609
Email: chartikano@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): https://www.chartikano.meu.zoznam.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém)
možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): občianske združenie
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
Iný (špecifikujte)
obcianské združenie
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): podpora zamestnanosti, zamestnatelnosti a sociálnej inklúzie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie a vykonanie kurzov pre projekt: Vzdelávanie rómskych žien
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: OZ Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná. Školenia budú
prebiehať v obciach s najvyššou koncentráciou marginalizovaných rómskych komunít: Brehov, Hrčeľ, Vojčice,
Zemplínska Teplica, Zemplínsky Branč.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie a vykonanie kurzov pre projekt: Vzdelávanie rómskych žien.Obsahom kurzov je
vzdelávanie a príprava pre trh práce rómskych žien s rodinnými povinnosťami.V rámci projektu je potrebné zabezpečiť a
vykonať päť kurzov:Kurz A : Tréning komunikácie, zvládanie stresu a konfliktov. Jedná sa o kurz pre 140 osôb
rozdelených do 7 skupín po 20 účastníkov v rozsahu 104 hodín pre každú skupinuKurz B : Prezentačné zručnosti a
schopnosti. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín po 20 účastníkov v rozsahu 48 hodín pre každú
skupinu.Kurz C: Výberový pohovor od A po Z. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín po 20 účastníkov v
rozsahu 40 hodín pre každú skupinu.Kurz D: Začíname podnikať. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín
po 20 účastníkov v rozsahu 40 hodín pre každú skupinu.Kurz E: Základy práce s PC. Jedná sa o kurz pre 16 osôb
rozdelených do 2 skupín po 8 účastníkov v rozsahu 80 hodín pre každú skupinu.Kurzy je potrebné zabezpečiť vrátane
školiteľov a technického zabezpečenia (didaktická technika, didaktické pomôcky a pod.)Predmetom zákazky je tiež
zabezpečenie stravy pre účastníkov kurzov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
1/4
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
Áno
Počet častí: 2
jednu alebo viac častí
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota: 34 960,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 10
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Zabezpečenie kurzov
1) STRUČNÝ OPIS
Obsahom kurzov je vzdelávanie a príprava pre trh práce rómskych žien s rodinnými povinnosťami.V rámci projektu je
potrebné zabezpečiť a vykonať päť kurzov:Kurz A : Tréning komunikácie, zvládanie stresu a konfliktov. Jedná sa o kurz
pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín po 20 účastníkov v rozsahu 104 hodín pre každú skupinuKurz B : Prezentačné
zručnosti a schopnosti. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín po 20 účastníkov v rozsahu 48 hodín pre
každú skupinu.Kurz C: Výberový pohovor od A po Z. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených do 7 skupín po 20
účastníkov v rozsahu 40 hodín pre každú skupinu.Kurz D: Začíname podnikať. Jedná sa o kurz pre 140 osôb rozdelených
do 7 skupín po 20 účastníkov v rozsahu 40 hodín pre každú skupinu.Kurz E: Základy práce s PC. Jedná sa o kurz pre 16
osôb rozdelených do 2 skupín po 8 účastníkov v rozsahu 80 hodín pre každú skupinu.Kurzy je potrebné zabezpečiť
vrátane školiteľov a technického zabezpečenia (didaktická technika, didaktické pomôcky a pod.)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Je potrebné zabezpečiť a vykonať 5 kurzov v rozsahu 223kurzodní
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota: 22 300,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zabezpečenie stravy pre účastníkov kurzov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky v Časti 2 je zabezpečenie stravy pre účastníkov kurzov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zabezpečenie stravy v rozsahu 4 220 osobodní
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota: 12 660,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 1 700,00 EUR (slovomtisícsedemsto EUR)
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa
riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov osoby podla § 7 az NFP z Európskeho sociálneho fondu. Verejný
obstarávateľneposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa buderealizovať formou bezhotovostného
platobného styku v EURO (€)takto : Cena predmetu zmluvy bude zaplatená na základevystavených faktúr. Platba bude
zrealizovaná v termíne do 60-tíchkalendárnych dní po doručení faktúr objednávateľovi.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného
alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2/4
1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin
korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej
činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia,
zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na
terorizme,b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin,
ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti
nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ,d) nemá
evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové
sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom
rozhodnutia,f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,g) nebolo mu v
predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ
preukázať.1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1.a) písm. a) a b) výpisom z registra
trestov nie starším ako tri mesiace,b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,c) písm. d)
potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,d) písm. e) potvrdením miestne
príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať
stavebné práce alebo poskytovať službu.1.3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla
nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť
čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.1.4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako
Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť
vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou
podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.1.5.Za závažné porušenie odborných
povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní,
porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta a iné hrubé porušenie práva
alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu
verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.1.6.Konečným
rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto obstarávania sa rozumiea) právoplatné rozhodnutie
príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,b) právoplatné rozhodnutie príslušného
správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti
rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebod) iný právoplatný rozsudok
súdu.1.7.Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená
pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.1.8.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 za všetkých
členov skupiny samostatne.1.9.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie
(ďalej len úrad), môže doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie(ods. 1.2.) platným potvrdením úradu o zapísaní
v zozname podnikateľov.(v súlade s §128 až §134 zákona 25/2006 o verejnom obstarávaní v platnom znení)
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže svoje ekonomické a finančné postavenie tým, že predloží:–vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej
banky alebo zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky, o schopnosti záujemcu plniť
finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že:-
záujemca nie je v nepovolenom debete,-v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár,-bežný účet
záujemcu nie je predmetom exekúcie. Zároveň záujemca predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých,
ktorých potvrdeniapredkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.2.2.Odôvodnenie podmienky účasti: Osoba podľa §
7 chce nadobudnúť istotu, že uchádzač je ekonomicky zdravá firma, ktorá dokáže uskutočniť predmet zákazky na svoje
náklady bezposkytnutia záloh.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť
na poskytnutie služby:3.1.V súlade s §28 ods. 1 písm. g uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo
odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. 3.2.Odôvodnenie
podmienky účasti: Osoba podľa § 7 chce nadobudnúť istotu, že uchádzač a jeho riadiaci pracovníci majú dostatočné
teoretické vedomosti a praktické skúseností s realizáciou služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet
obstarávania
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie
služby
Áno
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
3/4
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych
dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.02.2013 13:00
Úhrada za súťažné podklady
Nie
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
OZ Chartikano, pracovisko: Sovietskej armády 202, 076 03 Hraň
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obáloks ponukami v súlade s §41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní samôžu zúcastniť uchádzači, ktorí
predložili ponuku podla bodu IV.3.4.Na otváraní obálok s ponukami môže byt uchádzač zastúpenýštatutárnym orgánom
alebo členom štatutárneho orgánu uchádzačaalebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Európskysociálny fond, operačný program: Zamestnanosť a sociálna inklúzia,prioritná os 2 Podpora sociálnej inklúzie,
opatrenie 2.2 Podporavytvárania rovnosti príležitostí v prístupe na trh práce a podporaintegrácie znevýhodnených skupín
na trh práce s osobitným zretelomna MRK.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.02.2013
4/4