Hlavný koordinátor: Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou
podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov
Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
mt.: 0905 605 609, e-mail: chartikano@gmail.com
__________________________________________________________________________
PRIESKUM TRHU
Predmet zákazky |
Hlavný koordinátor |
Postup obstarávania |
Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu |
Názov projektu |
Vzdelávanie rómskych žien |
Kód ITMS |
27120330018 |
Prijímateľ |
Chartikano |
1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA
Názov: Chartikano
IČO: 30854482
Kontaktná osoba: Róbert Rigó
Sídlo: Dunajská Lužná
Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Telefón: 0905 605 609
Elektronická pošta: chartikano@gmail.com
2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA
Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne:
Hlavný koordinátor - CPV: 79420000-4
3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Popis služby:
- príprava a hlavná koordinácia jednotlivých aktivít,
- dbá na dodržiavanie časového harmonogramu projektu
- zodpovedá za kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov
- navrhuje zmeny v realizácii projektu,
- supervízia jednotlivých aktivít,
- publicita a propagácia ESF a projektu- príprava materiálov na publicitu,
- pravidelný monitoring realizácie aktivít projektu,
- verejné obstarávania,
- personálne zabezpečenie projektu (odborný a prevádzkový personál)
- riadi činnosť osôb podieľajúcich sa na realizácii projektu,
- zabezpečuje priestorové a technické zabezpečenie projektu,
- metodické vedenie realizátorov projektu,
- všetky ďalšie aktivity podľa potrieb projektu
4. DOBA POSKYTOVANIA
december 2012 – jún 2013
5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY
Maximálne: 250 hodín /projekt
Maximálne: 12,69 EUR s DPH /projekt
6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Hraň (pobočka organizácie), Dunajská Lužná (sídlo organizácie)
7. POČET MIEST
1
8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY
Na celý predmet zákazky.
9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Predmetom ponuky je predloženie:
- Jednotkovej ceny v EUR
- Celkovej hodnoty služby v EUR
Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 910 Paušálne nepriame výdavky, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom: 27120330018.
Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 2 643,75 eur bez DPH
V cene sú zahrnuté všetky výdavky hlavného koordinátora (odmena za prácu, telefón, cestovné, ...).
Lehota viazanosti ponúk do: 31. 12. 2012
11. TYP ZMLUVY
Príkazná alebo mandátna zmluva.
12. KRITÉRIA HODNOTENIA
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
13. PODMIENKY ÚČASTI
a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa,
- skúsenosti s prácou v sociálnej oblasti hlavne pri riešení sociálnej inklúzie a zamestnanosti marginalizovaných skupín občanov,
- skúsenosti so spoluprácou so samosprávou,
- skúsenosti so spracovávaním a manažovaním min. 2 projektov podobného charakteru,
- počítačové zručnosti - ovládanie Excel, Word, ovládanie práce s internetom a elektronickej komunikácie,
- vodičský preukaz typu B.
b) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- štruktúrovaný životopis s podpisom (životopis sa požaduje od osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie predmetu zákazky)
- doklad o oprávnení dodať službu (v prípade záujmu o mandátnu zmluvu).
14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK
Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:
Chartikano
Róbert Rigó
Dunajská Lužná 3/247
900 42 Dunajská Lužná
Obálku s ponukou je potrebné označiť nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Hlavný koordinátor – NEOTVÁRAŤ“.
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 03. 12. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.
15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK
Dátum: 03. 12. 2012
Miesto: Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná
Čas: 12.30 hod.
V Dunajskej Lužnej, 01. 10. 2012
Spracoval: Róbert Rigó
Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia
Aktivita je realizovaná v rámci projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, ITMS kód: 27120330018, číslo výzvy: OPZaSI-FSR-2010/2.3/01 vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP Zamestnanosť a sociálna inklúzia