Hlavný koordinátor: Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou

19.11.2012 13:43

 

Výzva na predloženie cenovej ponuky  k zákazke s nízkou hodnotou

podľa § 102 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov

Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42 Dunajská Lužná

mt.: 0905 605 609, e-mail: chartikano@gmail.com

__________________________________________________________________________

 

 

 

PRIESKUM TRHU

 

 

 

 

Predmet zákazky

Hlavný koordinátor

Postup obstarávania

Zákazka s nízkou hodnotou – prieskum trhu

Názov projektu

Vzdelávanie rómskych žien

Kód ITMS

27120330018

Prijímateľ

Chartikano

 

 

 

 

 

 

1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA

Názov: Chartikano

IČO: 30854482

Kontaktná osoba: Róbert Rigó

Sídlo: Dunajská Lužná

Adresa: Dunajská Lužná 3/247, 900 42  Dunajská Lužná

Telefón: 0905 605 609

Elektronická pošta: chartikano@gmail.com

 

2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA

Zabezpečovanie služby v rámci implementácie projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, konkrétne:

Hlavný koordinátor  -  CPV: 79420000-4

3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

    Popis služby:

  1. príprava a hlavná koordinácia jednotlivých aktivít,
  2. dbá na dodržiavanie časového harmonogramu projektu
  3. zodpovedá za kontrolu a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov
  4. navrhuje zmeny v realizácii projektu,
  5. supervízia jednotlivých aktivít,
  6. publicita a propagácia ESF a projektu- príprava materiálov na publicitu,
  7. pravidelný monitoring realizácie aktivít projektu,
  8. verejné obstarávania,
  9. personálne zabezpečenie projektu (odborný a prevádzkový personál)
  10. riadi činnosť osôb podieľajúcich sa na realizácii projektu,
  11. zabezpečuje priestorové a technické zabezpečenie projektu,
  12. metodické vedenie realizátorov projektu,
  13. všetky ďalšie aktivity podľa potrieb projektu

 

4. DOBA POSKYTOVANIA

december  2012 – jún 2013

 

5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY

Maximálne: 250 hodín /projekt

Maximálne: 12,69 EUR s DPH /projekt

 

6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Hraň (pobočka organizácie), Dunajská Lužná (sídlo organizácie)

 

7. POČET MIEST

1

 

8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY

Na celý predmet zákazky.

 

9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ

Neumožňuje sa.

 

10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU

Predmetom ponuky je predloženie:

  • Jednotkovej ceny v EUR
  • Celkovej hodnoty služby v EUR

 

Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Vzdelávanie rómskych žien“ v položke 910 Paušálne nepriame výdavky, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom:   27120330018.

 

 

Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 2 643,75 eur bez DPH

V cene sú zahrnuté všetky výdavky hlavného koordinátora (odmena za prácu, telefón, cestovné, ...).

 

Lehota viazanosti ponúk do: 31. 12. 2012

 

 

11. TYP ZMLUVY

Príkazná alebo mandátna zmluva.

 

12. KRITÉRIA HODNOTENIA

Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.

 

13. PODMIENKY ÚČASTI

a) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa,
  • skúsenosti s prácou v sociálnej oblasti hlavne pri riešení sociálnej inklúzie a zamestnanosti marginalizovaných skupín občanov,
  • skúsenosti so spoluprácou so samosprávou,
  • skúsenosti so spracovávaním a manažovaním min. 2 projektov podobného charakteru,
  • počítačové zručnosti - ovládanie Excel, Word, ovládanie práce s internetom a elektronickej komunikácie,
  • vodičský preukaz typu B.

 

b) Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

  • štruktúrovaný životopis s podpisom (životopis sa požaduje od osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie predmetu zákazky)
  • doklad o oprávnení dodať službu (v prípade záujmu o mandátnu zmluvu).

 

14. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK

Ponuku je potrebné doručiť poštou alebo osobne v zalepenej obálke na adrese:

Chartikano

Róbert Rigó

Dunajská Lužná 3/247

900 42 Dunajská Lužná

 

Obálku s ponukou je potrebné označiť  nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Hlavný koordinátor – NEOTVÁRAŤ“.

 

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 03. 12. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný pre obidva uvedené spôsoby doručenia ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.

 

15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK

 

Dátum: 03. 12.  2012

Miesto: Chartikano, Dunajská Lužná 3/247, 900 42  Dunajská Lužná

Čas: 12.30 hod.

 

V Dunajskej Lužnej, 01. 10.  2012

 

 

Spracoval: Róbert Rigó

 

Za obstarávateľa: Róbert Rigó, predseda občianskeho združenia

 

 

                                                       

         www.fsr.gov.sk                                    www.esf.gov.sk

Aktivita je realizovaná v rámci projektu „Vzdelávanie rómskych žien“, ITMS kód: 27120330018, číslo výzvy: OPZaSI-FSR-2010/2.3/01 vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci OP Zamestnanosť a sociálna inklúzia